Адрас:

220073, г. Мінск, вул. Альшэўскага, 8

Тэлефон прыёмнай:

+375 (17) 270-50-24

Рэжым працы

x

Рэжым працы
Панядзелак-пятніца
з 8.30 да 17.30,
абед з 13.00 да 14.00
Субота-нядзеля - выхадны

Прыём зваротаў ад грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў каб. 215/7 у панядзелак з 8.30 да 20.00, аў., пар., пт. з 08.30 да 17.30, пятніца з 8.00 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00. Тэлефон для даведак: 8(017) 270 43 69.

Заявы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур прымаюцца панядзелак з 8.00 да 20.00, без абеду, аўторак, серада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00. 1-я і 3-я субота месяца з 9.00 да 13.00 Нядзеля-выхадны. Тэлефон для даведак: 8 (017) 270 75 77, 8 (017) 270 63 61, 8 (017) 270 33 50, 8 (017) 270 52 97.

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб начальнікамі структурных падраздзяленняў Мінскага райвыканкама ажыццяўляецца ў адпаведнасці з зацверджаным графікам

Графік правядзення кансультацый грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб спецыялістамі структурных падраздзяленняў Мінскага раённага выканаўчага камітэта

Адзіны тэлефонны нумар даведачнай службы «адно акно»: 142

Аддзяленне дзённага знаходжання для маладых людзей з цяжкімі і множнымі парушэннямі развіцця

Аддзяленне дзённага знаходжання для маладых людзей з цяжкімі і множнымі парушэннямі развіцця

Актуальная інфармацыя:

Прайшоў міжнародны семінар «Інклюзія на практыцы – як забяспечыць доступ да творчасці для ўсіх»

МАЛЬКЕВИЧ ІНА ВІКТАРАЎНА

Загадчык аддзялення

г. Мінск, вул. Брыкета, 10 (левае крыло, першы паверх)

тэл. (017) 542 46 01

Спецыялісты па сацыяльнай рабоце:

Логвін Ірына Уладзіміраўна,

Давыдовіч Таццяна Віктараўна

г. Мінск, вул. Брыкета, 10 (левае крыло, першы паверх)

тэл. (017) 542 46 01

Прызначана для аказання маладым людзям (да 31 года) з інваліднасцю 1,2 групы, у тым ліку выпускнікоў цэнтраў карэкцыйна - развіваючага навучання і рэабілітацыі сістэмы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь (далей – Цкрнір), кансультацыйна – інфармацыйных, сацыяльна – бытавых, сацыяльна – педагагічных, сацыяльна – пасрэдніцкіх і сацыяльна – рэабілітацыйных паслуг.

  1. Кансультацыйна-інфармацыйныя паслугі:

- кансультаванне і інфармаванне па пытаннях аказання сацыяльных паслуг і сацыяльнай падтрымкі (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў афармленні неабходных дакументаў для рэалізацыі права на сацыяльную падтрымку і сацыяльнае абслугоўванне (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў выпатрабаваньні неабходных дакументаў для рэалізацыі права на сацыяльную падтрымку і сацыяльнае абслугоўванне (пры неабходнасці);

правядзенне інфармацыйных гутарак (2 разы ў тыдзень).

  1. Сацыяльна-бытавыя паслугі:

- аказанне дапамогі ў апранання, зняцці адзення, перапрананне (2 разы ў дзень у дні наведванняў установы);

- аказанне дапамогі ў прыёме ежы (кармленні) - (1 раз у дзень у дні наведванняў ўстановы для грамадзян з ФК 3 і ФК 4 здольнасць ажыццяўляць самаабслугоўванне);

- аказанне дапамогі ў выкананні санітарна-гігіенічных працэдур: причесывание (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); змена падгузніка (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы);

- арганізацыя прагулкі на свежым паветры (1 раз у дзень у дні наведванняў установы).

  1. Сацыяльна-педагагічныя паслугі:

- арганізацыя і правядзенне заняткаў па аднаўленні і (або) развіццю сацыяльных навыкаў: навыкаў асабістай гігіены, сыходу за сабой (пры неабходнасці); бытавых навыкаў, навыкаў карыстання бытавой тэхнікай (пры неабходнасці); камунікатыўных навыкаў (пры неабходнасці); навыкаў самастойнага пражывання (навучанне правілам паводзін у транспарце, на вуліцы, у краме і іншых грамадскіх месцах, абыходжання з грашыма і іншае) (пры неабходнасці);

- навучанне карыстанню кампутарнай тэхнікай, мабільным тэлефонам (пры неабходнасці);

- аказанне паслуг культурна масавага і досугового характару: забеспячэнне кнігамі, часопісамі, газетамі (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); чытанне ўслых часопісаў, газет, кніг (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); забеспячэнне працы гурткоў па інтарэсах (5 раз у тыдзень), - забеспячэнне работы клубаў па інтарэсам (1 раз у месяц), арганізацыя і правядзенне культурна-масавых мерапрыемстваў (1 раз у месяц); аказанне дапамогі ў наведванні храма, арганізацыя сустрэч і духоўных гутарак са служкамі храма (1 раз у месяц).

  1. Сацыяльна-пасрэдніцкія паслугі:

- садзейнічанне ў аднаўленні і падтрыманні роднасных сувязяў (пры неабходнасці);

- прадстаўленне інтарэсаў у дзяржаўных органах і арганізацыях для абароны правоў і законных інтарэсаў (пры неабходнасці);

садзейнічанне ў аднаўленні (замене) дакументаў, якія сведчаць асобу і пацвярджаюць права на льготы (пры неабходнасці);

садзейнічанне ў атрыманні льгот і матэрыяльнай дапамогі, прадугледжаных заканадаўствам (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў атрыманні: сацыяльных паслуг, якія прадстаўляюцца арганізацыямі, якія аказваюць сацыяльныя паслугі (пры неабходнасці); садзейнічанне ў прызначэнні (атрыманні) пенсіі і іншых сацыяльных выплат (пры неабходнасці).

- садзейнічанне (аказанне дапамогі) ў дастаўцы і назад у ўстановы (арганізацыі): аховы здароўя, адукацыі, культуры (1 раз у месяц); сацыяльнага абслугоўвання (для інвалідаў) – (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы).

5.Сацыяльна-псіхалагічныя паслугі:

- псіхалагічнае кансультаванне (пры неабходнасці);

псіхалагічная карэкцыя (пры неабходнасці);

псіхалагічная прафілактыка (1 раз у месяц);

- псіхалагічны асвета (1 раз у месяц);

- псіхалагічная дапамога з выкарыстаннем сродкаў электрасувязі з улікам спецыфікі ўстановы (пры неабходнасці).

  1. Сацыяльна-рэабілітацыйныя паслугі:

- садзейнічанне ў выкананні рэабілітацыйных мерапрыемстваў (у адпаведнасці з індывідуальнымі праграмамі рэабілітацыі інваліда);

- дапамога ў забеспячэнні тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі, уключанымі ў Дзяржаўны рэестр (пералік) тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі (у адпаведнасці з рэкамендацыямі медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі або заключэннем урачэбна-кансультацыйнай камісіі);

навучанне карыстанню тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі (пры неабходнасці);

- правядзенне мерапрыемстваў па развіццю даступных працоўных навыкаў (для маладых інвалідаў з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця) – (у дні наведванняў установы);

- дапамога ў падборы і выдача тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі ў часовае карыстанне (пры неабходнасці).

Пры неабходнасці, спецыялісты аддзялення дзённага знаходжання для інвалідаў могуць аказваць сацыяльныя паслугі надомнай ў хатніх умовах.

Без спагнання платы ў форме полустационарного абслугоўвання аддзялення дзённага знаходжання для інвалідаў аказваюцца сацыяльныя паслугі інвалідам 1,2 групы, дзецям - інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, завяршылі засваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю.

Аддзяленне дзённага знаходжання для маладых людзей аказвае паслугі толькі асобам з цяжкімі і множнымі парушэннямі ў развіцці (ФК 3, ФК 4).

Даведачна: пры комплекснай ацэнцы розных паказчыкаў, якія характарызуюць парушэнне асноўных катэгорый (крытэрыяў) жыццядзейнасці чалавека, вылучаюць пяць функцыянальных класаў іх выяўленасці (у працэнтах), да цяжкіх адносяць:

ФК 3 – выяўленае парушэнне – ад 51 да 75 %;

ФК 4 – рэзка выяўленае парушэнне – ад 76 да 100%.

Да множных парушэнняў развіцця адносяць спалучэнне двух або больш псіхафізічных парушэнняў (гледжання, слыху, прамовы, разумовага развіцця і інш.) у аднаго чалавека (напрыклад, спалучэнне глухаты і слабовидения, спалучэнне разумовай адсталасці і слепаты, спалучэнне парушэнні гаворкі і апорна-рухальнага апарата).

Для заключэння дагавора аказання сацыяльных паслуг у форме полустационарного сацыяльнага абслугоўвання ў аддзяленні дзённага знаходжання грамадзяне прадстаўляюць наступныя дакументы:

  • пісьмовую заяву (усталяванай формы);
  • дакумент, які сведчыць асобу;
  • дакумент устаноўленага ўзору аб праве на льготы (пасведчанне інваліда, ветэрана ВЯЛІКАЙ айчыннай вайны і да т. п.);
  • медыцынскую даведку аб стане здароўя, якая змяшчае інфармацыю аб наяўнасці медыцынскіх паказанняў і (або) адсутнасці медыцынскіх проціпаказанняў для аказання паслуг у форме полустационарного абслугоўвання (усталяванай формы).

Рашэнне аб заключэнні дагавора аказання сацыяльных паслуг прымаецца дырэктарам ДУ «ТЦСАН Мінскага раёна» на працягу 5 рабочых дзен пасля атрымання неабходных дакументаў.

!!!!!!!!!!! Наяўнасць у грамадзяніна стану алкагольнага і (або) наркатычнага ап'янення, а так ж паводзіны, што парушае агульнапрынятыя нормы і правілы, якія прыніжаюць і абражаюць чалавечую годнасць работнікаў дзяржаўнай установы, а таксама стан, якое прадстаўляе пагрозу для іншых грамадзян, работнікаў установы і (ці) самога грамадзяніна, з'яўляюцца падставай для адмовы ў заключэнні дагавора аказання сацыяльных паслуг, а гэтак жа для скасавання заключанага раней дагавора аказання сацыяльных паслуг.

Для арганізацыі паспяховай работы ў аддзяленні абсталяваны кабінет гуртковай працы, пакой прыёму ежы, пакой адпачынку, пакой фізічнай актыўнасці, якія абсталяваны неабходнай бытавой і рэабілітацыйнай тэхнікай.

МЫ БУДЗЕМ УДЗЯЧНЫЯ ЗА СПОНСАРСКУЮ, ДАБРАЧЫННУЮ ДАПАМОГУ,

А ТАКСАМА ДАПАМОГУ ВАЛАНЦЁРАЎ!!!

Апошняя змена 06.10.21
Друкаваць

Інтэрнэт-рэсурсы

Яндекс.Метрика